Levny a jednoduchy teplomer s PIC

Petr King petr.king@atlas.cz
Úterý Srpen 14 14:45:38 CEST 2007

Problem mozna bude, ze to ma behat prave v oblasti 100-125 st.C
Priznam se, ze jsem jeste moc v datasheetech k digitalnim cidlum nevbo
alespon cidlum rady KTY nebadal, jestli tyto teploty vubec snaseji nebo
je to jiz blizko k maximalni teplote kdy dojde k destrukci cidla. V
aplikaci nejsem schopen zarucit ze nedojde k preroceni tohoto rozsahu...

Petr