RDC 3210 - co je zac tento CPU ?

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Srpen 14 14:16:31 CEST 2007

BTW, asi jsem chyt "routeromanii", zdroj levnejsich dev-kitu pro hobby s
tak prima vypocetnim vykonem, rozumnou spotrebou a temer bez prace, jsem
jeste nevidel a zadny levnejsi mozek do robotu s temito vlastnostmi snad
ani neexistuje ;).

Po vsech ruznych paskvilech, co jsem kdy dal dohromady, a to dokonce i
par desitek kusu komercne (MiniSumo roboty), mi strasi v hlave napad
postavit neco vetsiho, idealne na dvou kolech z jizdniho kola,
postavenych vedle sebe a s telem zavesenym mezi ne (pokud jeste nebudu
inspirovan jinak).

Ale aby mne nekdo nevzal za slovo, tyhle moje hobby projekty se tahnou
roky jako napad a k realizaci dojde az ve chvili, kdy mozek uz neni
schopen myslet vubec na nic jineho, jak se ty nasbirane napady tlaci ven
;))).

--
Jiri Bezstarosti