Pomoc o zjisteni zavady zarizeni s procesorem DS80C320

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Srpen 14 13:41:12 CEST 2007

Nestihli sme spravit seriozny vyskum; navyse sme sa okolo toho motali
len traja ci styria, a mam obavy ze to na nejaku vyznamnejsiu statistiku
nebude stacit.

Mimochodom, jadro problemu bolo v tom, ze sa nejakym nedopatrenim
podarilo spojit vystupy 2 roznych spinanych zdrojov do seba (cez jeden o
nieco dlhsi nez kratky kabel), "vdaka" comu sa jeden z nich rozhodol
namiesto zdrojovania zatazit ten druhy, cim napajanie kleslo atd.atd.

wek