RE: Kuchyňský robot

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Úterý Srpen 14 12:24:16 CEST 2007

Dobry den, asi Vas nepotesim, ale regulace u techto veci (kuch. roboty atd.)
se odporouci vetsinou kvuli spatnemu motoru, ktery ji pretizi. Stalo se mi
neco podobneho u rucniho mixeru a po oprave stejne nefungoval, na komutatoru
hrozne jiskril a prehrival se. Ale mozna budete mit vetsi stesti a motor
bude OK.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of nokam@centrum.cz
Sent: Monday, August 13, 2007 11:46 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Kuchyňský robot

V kuchyňském robotu mi zhavarovala regulace.  Nevím čím nahradit součástku
protože mi dostupný katalog ji nezná. Popíši to, snad někdo bude znát
náhradu. Prvý "řádek" PH, druhý  "řádek" OT239, třetí "řádek" m   9311.
Asi to bude tyristor nebo triak, nejsem si jist.
Předem děkuji za pomoc.
Kamil Novák