Pomoc o zjisteni zavady zarizeni s procesorem DS80C320

x12253@gmail.com x12253@gmail.com
Úterý Srpen 14 11:56:05 CEST 2007

Pardon za oponenturu....

Tiez som si v prvom momente neuvedomil ze mcu moze byt aj v zlozitejsom
zapojeni ako si ho pamatam ja z byvalej firmy.

Je to naozaj pravda ze reset je dolezity.
No na jednoduche aplikacie urcite staci aj RC.
Kde sa pouzivaju periferie alebo nejake ine application-critical features,
urcite RC nestaci.

Pravdou je, ze nevieme aku aplikaciu obsluhuje 320 zo zapojenia od
zakladatela tohto threadu..... takze zlozitost reset obvodu nevieme posudit

Mozno by trocha viac napovedalo chovanie MCU/zariadenia v roznych stavoch
(po nabehu VCC, manual resete,... a pod.)

Kazdopadne treba mat kvalitne napajanie (tvrdy labor. zdroj 5V), filtraciu
napajania (100nF pri logikach, min 10uF tantaly na DPS, min 200uF pri
zdroji), dobre navrhnuty DPS (tam je podmienok viac, ale hlavne silnu zem a
nie dlhe a bludiace spoje).