dsPIC bootloader

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Úterý Srpen 14 11:34:45 CEST 2007

> Nektere MCU maji bootloader primo v sobe a to ruzne implementovany.
> Prikladem AT91SAM7Sxxx ma bootloader, ktery je umisten v ROM a
> pripojenim vysvodu TST k napajecimu napeti (a dalsimi tremi piny) se
> prenese obsah te ROM do FLASH (do 10ti sekund). Po dalsim pripojeni
> napajeni se spusti bootloader, ktery se sam prepise natahovanou
> aplikaci, takze pokud jej chcete pouzit priste, zase musite prekopirovat
> ROM do FLASH za pomoci toho vyvodu TST.

Huh, to je v tom Atmelu udelano opravdu takhle blbe? To by me
zajimalo, jestli ma toto reseni s prepisovanim FLASHe vubec nejakou
vyhodu. V cem je to dobre oproti prepnuti maskovane pameti ROM?
Navic, maskovani by ani nebylo treba, kdyz si vezmeme, kolik
adresniho prostoru ma ARM v pouziti v MCU nazbyt.

MP