dsPIC bootloader

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Úterý Srpen 14 10:46:58 CEST 2007

DD *,
ma tu nekdo prakticke zkusenosti s dsPICovym bootloaderem? Nahlizel jsem
(jeste jsem je podrobne nestudoval) do nejakych AN a jestli to dobre chapu,
narve se do dsPICa programatorem nejaky maly kus kodu, ktery po restartu
nejakou chvilku cucha k UARTu, jestli naproti sedi patricna aplikace a pokud
ano, zacne s ni komunikovat. Pokud ne, skoci na nejakou predem danou adresu
zacatku aplikacniho kodu. Vlastni aplikacni soft se pak do PICa narve uz bez
programovatka primo po seriovem portu tou (windowsovskou) aplikaci. Chapu to
tak dobre? Ma to nejake zasadni zadrhele? Jak slozite je na zaver debugovany
software predelat tak, aby sel narvat do dsPICa bez bootloaderu pomoci
programovatka? Nebo se v aplikacich nechava bootloader i v ostrem provozu?

(jde mi o vyvoj nejakeho udelatka s dsPICem pro hratky nasich studentu -
dsPIC, par LEDek, tlacitek, audio vstup/vystup)

Diky za informace

Jakub Serych