Asynchronni seriak a fyzicka vrstva CAN - napad.

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Srpen 14 10:19:09 CEST 2007

Ano vim, s CAN jsem jiz mel tu cest pracovat, presneji receno jsem ji
pouzival v jednom projektu na PIC18F258 ;).

Slo mi o to, ze pri fyzicke vrstve CAN funguje i pri uvedenem pouziti ta
sbernice fyzicky jak ma (jak je vymyslena), kdezto jak pisete "neprava"
RS485 je pri takovem zpusobu komunikace jaksi "znekvalitnena". Ono uz
jen to, ze mam 120 Ohmu zakoncovaci odpory a budu to tahat odpory na ty
klidove stavy neni nic moc, protoze abych to vytahl na tu klidovou
stranu nejak rozumne, budu potrebovat dost male odpory a kdyz budou
vetsi (treba 1k), tak to uz nevypada ani moc jako RS485, ale uz spis
jako ta CAN, protoze v klidovem stavu mam draty napetove temer u sebe ;).

--
Jiri Bezstarosti