KC239F

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
ter Srpen 14 10:10:04 CEST 2007

Jasně, původně jsem zamýšlel použít tranzistory ale, situací donucen, jsem
musel vzít "kalkulačku" a požadavky na zařízení resp. na parametry zařízení,
poněkud přehodnotit, lenost má člověk asi už ve genech ;-). Ale bez lenosti,
by ........
S pozdravem,
                        Miloš Dašek
  ----- Original Message -----
  From: Vlada Andel
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, August 14, 2007 9:39 AM
  Subject: Re: KC239F

  K tomu snad jen připomínku. Myslíte že šumové číslo operáků se aspoň
trochu blíží tranzistorům? Kdysi nám ve škole říkali že zapojení se zpětnou
vazbou mají větší šum než samotný tranzistor. Nevím proč, ale když se dívám
třeba na parametry NE5532, ten tranzistor je na tom líp. Vím, jsou i lepší
operáky. Otázka je jejich dostupnost. Vím že i ten tranzistor se bez zp.
vazby neobejde (pokud má mít nějakou linearitu), ale ta už není tak silná
jako u operáku.
  Anděl