Levny a jednoduchy teplomer s PIC

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Srpen 14 09:38:53 CEST 2007

Petr King wrote:
> Jeste by mne ale zajimalo, jak je to prave s tou stalosti u ntc termistoru?
> Jestlize zarizeni dnes zkalibruji, nebude za rok teplota uplne vedle?

Mno, IMHO odpoved na tuto otazku treba hladat u vyrobcu termistorov.
Vzhladom na to ze cast z nich ponuka "high stability" verzie svojich
vyrobkov ako specialitu sefkuchara, usudzujem, ze vacsina bude "low
stability" (aj ked je to pojem tiez dost pofiderny). Mrkol som sa len
tak cvicne do datasheetu nejakych high temperature termistora od Vishay
Dale, a kedze o dlhodobej stabilite takticky mlcia resp. ju zahmlievaju
nejakym grafom s nejakymi blizsie neurcenymi cyklami teplotnych sokov,
neocakaval by som nijaku prevratnu stabilitu.

Len tak mimochodom, teplotna zavislost PN priechodu by nesla pouzit?

Berte to tak ze som absolutny diletant v oblasti, len tak mudrujem...

wek