Upgrade software pres internet

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Srpen 14 09:23:14 CEST 2007

Petr Zahradnik wrote:

> Jaktoze ne? Vzdyt co tu ctu prispevky od Tebe, tak jsi velky diskuter
> a rozvadis kazdou bejkarnu do nebyvalych rozmeru :-)))

To je troska ine.

Myslim tym, ze som si nikdy nepotrpel na terminologiu; a to z
jednoducheho dovodu - castokrat nie je ustalena, resp. interpretacia
jednotlivych vyrazov moze byt ina podla okolnosti, geografickej polohy,
desatrocia, znalostnych pomerov diskutujuceho atd.

Preto sa mi viac osvedcilo okecat problem dokola nez sa snazit pouzit
nejake jedine hocako vystizne slovo.

A tiez sa nebranim tvorbe novych slov :-)

> Pockej, tak to si delas prdel, ne? Pises, ze si pises sifrovaci
> rutinky, a ja mam rozvadet rozdil mezi kodovanim a sifrovanim? To ma
> byt forek pri pondelku a zkousis me nebo co?

Nie; a dakujem ze si to objasnil (aj Sasi). Vnutorne snad som vedel o co
vam obom ide - ale ako vravim, nepotrpim si na to. Tym nechcem povedat
ze hura anarchii, naopak. A prave preto je fajn ze ste ma sprdli.

wek