Reg.zdroj prudu s lm2576

Pavel Rotter PavelRotter@newte.cz
Úterý Srpen 14 07:32:01 CEST 2007

Dobrý den,

používám LM2576-T a ten pracuje zcela bezchybně, na vstupu low ESR 330M, na
výstupu tlumivka 330uH, 4x 220M low ESR, dioda MBR760, odporový dělič cca
24k - 1k2, pozor zem od IO připojit samostatným propojem až na výstupní
zemní svorku zdroje! Vstup cca 35V, výstup 24V/2A....

Přeji Pěkný den!

S pozdravem

Pavel Rotter

NEWTE spol. s r. o.
Jateční 847
415 01 TEPLICE

tel.: 417 536 531
fax:  417 577 865
eMail: PavelRotter@newte.cz
http://www.newte.cz <http://www.newte.cz/>

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Vlada Andel
Sent: Monday, August 13, 2007 2:36 PM
To: HW-news
Subject: Re: Reg.zdroj prudu s lm2576

Zrovna jsem taky delal zdroj s TS2576. Chova se jako mrtvy brouk - na
vystupu ma nulu, ale aspon se nehreje :-) Vymenil jsem integrac a dela to
same. Ze muze nechodit zapojeni s par soucastkama, to jsem netusil. Nejak mi
to hlava nebere. Vystupni napeti mam nastavene na 24V, za odporovym delicem
je nula. Vstup on/off mam uzemeny, napajeci vstup blokovany keramikou hned u
pouzdra.  Tlumivka 220uH, kapacita na vstupu a vystupu 470 uF, vstupni cca
10 mm od pouzdra.  Napada nekoho neco? Asi zacnu verit na strasidla :-)
Andel