Levny a jednoduchy teplomer s PIC

Petr King petr.king@atlas.cz
Úterý Srpen 14 07:05:26 CEST 2007

Diky za radu, zni to jako dobre reseni, proc to komplikovat cidlem, kdyz
si to muzu osetrit v programu, mcu se stejne vetsinu casu bude nudit,
misto v nem bude take...

Jeste by mne ale zajimalo, jak je to prave s tou stalosti u ntc termistoru?
Jestlize zarizeni dnes zkalibruji, nebude za rok teplota uplne vedle?

Petr S.