Pomoc o zjisteni zavady zarizeni s procesorem DS80C320

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pondělí Srpen 13 19:30:33 CEST 2007

Coz da rozum ;)).

Nicmene je potreba vychazet i z lidske (nebo programatorske ?)
psychologie, ze kdyz tam programator na zacatku potrebuje jinou hodnotu,
vetsinou hned si tam prislusne instrukce napise, aby na to nezapomel,
ale kdyz tam ma byt nula, klidne si rekne, ze to tam dopise az pak ...

Casto pouzivam znulovani cele RAM pameti na pocatku programu a
inicializuji pak jen hodnoty jine nez nula. Ma to tu vyhodu, ze i kdyby
spatne, alespon se to vzdy chova stejne. Protoze jsem toto kdysi okoukal
od Pepy Hanzala (taky zde konferuje), rikam tomu "Hanzal efekt" ;).

--
Jiri Bezstarosti