Reg.zdroj prudu s lm2576

Vlada Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Pondělí Srpen 13 16:04:11 CEST 2007

no je tam a je uzemeny. Takze by to melo jit a nejde.
Andel

  ----- Original Message -----
  From: Michal HW
  To: HW-news
  Sent: Monday, August 13, 2007 3:23 PM
  Subject: Re: Reg.zdroj prudu s lm2576

  Neni tam nahodu ON/OFF pin?
  Michal
    ----- Original Message -----
    From: Vlada Andel
    To: HW-news
    Sent: Monday, August 13, 2007 2:36 PM

    Zrovna jsem taky delal zdroj s TS2576. Chova se jako mrtvy brouk - na vystupu ma nulu, ale aspon se nehreje :-) Vymenil jsem integrac a dela to same. Ze muze nechodit zapojeni s par soucastkama, to jsem netusil. Nejak mi to hlava nebere. Vystupni napeti mam nastavene na 24V, za odporovym delicem je nula. Vstup on/off mam uzemeny, napajeci vstup blokovany keramikou hned u pouzdra.  Tlumivka 220uH, kapacita na vstupu a vystupu 470 uF, vstupni cca 10 mm od pouzdra.  Napada nekoho neco? Asi zacnu verit na strasidla :-)
    Andel