RE: Měření otáček v autě

Kručinský Ladislav ladislav.krucinsky@linde-mh.cz
Pondělí Srpen 13 15:10:04 CEST 2007


Emisní měřiče BOSCH které používáme mají snímání otáček děláno induktivně u zážehových motorů (snímá se  zapalovací VN impulz) a snímáním mechanického rázu na trubce k vstřikovací trysce u neznámých (starších) vznětových motorů. 
Pokud je daný motor v databázi emisního měřiče je možný i způsob, který uvádíte, tedy měření zvlnění dobíjecího napětí. Musí to být docela citlivá záležitost ale funguje to.


L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Šula Miloš
Sent: Monday, August 13, 2007 1:54 PM
To: HW-news
Subject: Re: Měření otáček v autě

No z toho moc moudrej nejsem.Napeti se nemeni, meni se jen proud... ale jakej proud, kde je mereny - primo z baterie ? Urcite by to melo jit vycist z napeti, jelikoz na emisich otacky meri pripojenim na baterii a funguje to u vsech aut, nevim o tom ze by baterii rozpojily a pripojili ten mereak do serie....ale treba se pletu.


Milos

----- Original Message -----
From: <plupinek@synthesia.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, August 13, 2007 1:15 PM
Subject: Re: Měření otáček v autě


>Nejjednodussi by asi bylo, pripojit ke svorkam baterie osciloskop a
podivat se, co se tam deje...

https://www.fcd.eu/media/work/2006/572-33279812.gif




_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list 

_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



Další informace o konferenci Hw-list