Upgrade software pres internet

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Srpen 13 14:55:48 CEST 2007

<bezcharakterna sebareklama>Pre '51, kuknite na moje stranky (efton.sk),
mate tam implementaciu niekolkych blokovych sifier v asm - sice nie tak
uznavanych ako DES ci AES/Rijndael, ale pre tento ucel bohato
postacujucich.</bezcharakterna sebareklama> To sa uz len zlepi s vhodnym
paketovacim protokolom a pribastli k bootloaderu a je to :-)

S PIC nemozem posluzit...

wek