jeste jednou citaz

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Pondělí Srpen 13 13:06:22 CEST 2007

> V assmebleru to bude obdobne, ale vystacite s celociselnou aritmetikou:

Jo, vystacim, kdyz budu muset. Ale ty knihovny pro aritmetiku budu si
muset napsat (nebo nekde stahnout a doufat ze je to funkcni). A nebude
to na jeden radek, ale na 20 (to pouziti, knihovny drobet vice).

Ja nezpochybnuju, ze to jde napsat v asembleru, ale ja bych to tak
proste uz dneska nepsal. (Jo, mam nekde knihovny pro 32 /nebo 64?/
bitovou fixpoint aritmetiku pro PIC16, co jsem kdysi napsal - a nikdy
nepouzil, protoze vzapeti jsem presel na C...)

Lukas Grepl