jeste jednou citaz

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Pondělí Srpen 13 10:45:50 CEST 2007

> Udelal bych to takhle - privadet pulsy na vstup CCP. Spustit TMR1 s
> preddelickou 1:1, CCP nastavit na capture mod. Potom bych nechal 16x
> pretect TMR1 a behem te doby pocital pulsy. V asm by to bylo asi takhle:

Nechce se mi ten kod studovat detailne, ale myslim ze to mam napsane v
obdobne (o neco obecneji).

>          ;no a tady bude vypocet frekvence

Na tuhle cast jsem se v tom asm obzvlaste tesil ... a nic ;-). To by na
tom kodu bylo to nejzajimavejsi. V C to vypada asi takhle:

freq = (unsigned long)((double)(XTAL_FREQ / 4) * (counter-1) / ticks *
1000 + 0.5);
printf("%lu [mHz]\n", freq);

Lukas Grepl