datasheet

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Neděle Srpen 12 15:29:45 CEST 2007

zdravim, ja mam monitor pripojenej pre dvi konektor. Sice co nabizite je
zajimave resení ale pro me nepouzitelne.
Vse doposud fungovalo, tak nekde musi bejt neco spatne. Monitor tento
problem dela cca posledni mesic.... Predtim nic.... A to uz ho mam 3 roky.
Co se tyce toho io MST3131E tak je to primo kontroler pro LCD panely, to
je jedine co jsem zjistil. A na desce je jeste jeden velky svab a to
jeste v patici, to asi je pamet. Nejak jsem zatim nepatral co je to za typ.
Psal jsem i do firmy samsung zda je nejaka jejich opravna v CR, doposud
zadna odpoved, a ani uz nepredpokladam ze by se ozvaly.
Pokud by to totiz byla nejaka banalita, tak bych si ji chtel opravit
sam. Mel jsem rozdelany i adapter. ten dodava 14V/3A do panelu. Hledal
jsem neco jako vytekle kondiky, nebo neco co by vypadalo ze je po
soucastce. Ale nijak jsem neuspel. Nejprve bych se chtel podivat do toho
datashetu, co ze to vsechno ten controler umi. Jeste me  napadlo ze se
treba zahreje adapter a pri prechodu do stanby rezimu uz neni treba
schopen dodavat napeti 14v/3A a tak nenaskoci podsviceni, V LCD monitoru
jsou dva menice pro asi dve vybojky nabo co dela to podsviceni, a je tam
predpokladam spetna smycka do controleru ktery potom ovlada power celeho
monitoru.
Protoze pokud monitor nejde zapnout, tak to vypada takto. Je tam jedno
tlacitko ktere pri prvnim stisknuti je monitor zapnuty a pri druhem je
LCD vypnute, craty vedou primo do controleru od ovladacich tlacitek.
Tak, tekda jak se monitor chova, kdyz zdechne (stanby rezim), tak pri
stisknuti tlacitka pro zapnuti monitoru se rozsviti particna kontrolka a
chvilku sviti, po cca 2 sekundach opet zhasne, ale logika si mysli ze je
monitor zapnuty. Protoze dalsi stisknuti tohoz tlacitka, se nic nestane
(ale stane, monitor se vypne, jelikoz je vypnuty, tak nejde nic videt).
A opetovne zmacknuti tehoz tl. se to opakuje.
Tak me pripadne ze neco je blbe ale nejak nemam tuseni co. Nemam s tim
zadne skusenosti.....

Urcite budu vdecny za kazdou rady, ci poznamku, ktera veresi musj
problem....

Pavel Prochazka.zde.cz