datasheet

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Neděle Srpen 12 14:14:44 CEST 2007

Já bych jeden TIP (ne typ) měl - pokud usínání do standby způsobuje
absence synchropulsů, tak se nabízí je simulovat. Asi by to vyřešil
jeden PIC, kterej bude detekovat jesi ty pulsy do VGA konentoru jdou
nebo ne no a pokud ne, tak tam hodit svoje. Možná by to šlo i nějak
bez MCU.

Jinak shodou okolností jsem se šťoural ve svym LCDčku a vypátral jsem
že je tam mj. procesor s jádrem 51 a jestli usínání do standby řídí
on, tak by to šlo vypnout jedině změnou firmware.

P.K.