Dálkové ovládání

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Neděle Srpen 12 13:43:47 CEST 2007

Co se tyce levnych RC souprav, Kamil Rezac mi posledne ukazoval fungl
nove koupenou tuhle:
http://www.rcmodel.cz/katalog.php?text=&kat=9&akce=najdi&page=1&detail=3242

No za ty prachy to vypadalo opravdu dobre (i kdyz ta co pise pan Nerud
je fakt za pusu). FMko na 40MHz i s krizovyma ovladacema za tyhle prachy
(viz link), to se mi zda prima. Jasne, je to zase takova ta loterie,
takze to muzou byt i vyhozene penize, ale ta cena je fakt lakava a
vylozene spatne to take nevypadalo.

--
Jiri Bezstarosti