Dálkové ovládání

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Neděle Srpen 12 11:16:27 CEST 2007

Dle asi nejen mého názoru by se v tomto případě jednalo o výklad "nesmí být
upravováno způsobem, který by jakkoliv změnil parametry přístroje, na
jejichž základě byla poskytnuta GL".
S pozdravem,
                        Miloš Dašek
  ----- Original Message -----
  From: Pavel Troller
  To: HW-news
  Sent: Sunday, August 12, 2007 10:14 AM
  Subject: Re: Dálkové ovládání

  > Hezké dopoledne,
  >
  >     no to je sice dobrý nápad, ale část vedoucích a ještě větší část
  > dětí to zrovna neocení, leda tam připojit ještě kameru a monitor ;-)
  >
  >     Jinak ta rádia mně napadla také, ale jak to je s generální licencí?
  > Smí se stanice použít takto?

  Zdravím,
    dle mne ano. Základ GO je v tom, že stanice nesmí být nijak
modifikována.
  Asi by to tedy chtělo "lože", kde bude stanice umístěna, vazba na další
  obvody bude jako u prastarých modemů akustická a ještě asi bude nutno
  vytvořit nějaké mechanické mačkátko PTT tlačítka :-). Mám obavu, že
  PMR rádio s konektorem na externí sluchátko/mikrofon bude dosti vzácné,
  pokud vůbec bude existovat... Pokud však by existovalo, tak není problém
  ho takto využít.
       S podravem Pavel Troller