Dálkové ovládání

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Neděle Srpen 12 10:14:34 CEST 2007

> Hezké dopoledne,
>
>     no to je sice dobrý nápad, ale část vedoucích a ještě větší část
> dětí to zrovna neocení, leda tam připojit ještě kameru a monitor ;-)
>
>     Jinak ta rádia mně napadla také, ale jak to je s generální licencí?
> Smí se stanice použít takto?

Zdravím,
  dle mne ano. Základ GO je v tom, že stanice nesmí být nijak modifikována.
Asi by to tedy chtělo "lože", kde bude stanice umístěna, vazba na další
obvody bude jako u prastarých modemů akustická a ještě asi bude nutno
vytvořit nějaké mechanické mačkátko PTT tlačítka :-). Mám obavu, že
PMR rádio s konektorem na externí sluchátko/mikrofon bude dosti vzácné,
pokud vůbec bude existovat... Pokud však by existovalo, tak není problém
ho takto využít.
     S podravem Pavel Troller