Re: Dálkové ovládání

Dee Jay deejay@email.cz
Neděle Srpen 12 08:54:12 CEST 2007

Napadá mě použít PMR radiostanice,v dnešní době se dají koupit za pár korun.
k tomu dekodér DTMF a tonovou volbou na určitém kanále tech oblud můžete po
lese ovládat kolik je libo .... No a nebo CBčko i když to je zbytečně velké

DJ

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, August 12, 2007 8:40 AM
Subject: Dálkové ovládání

Hezký den,

    mám jednu otázku na dálkové ovládání:

    Potřebuju na dálku ovládat nějaké zařízení (příšeru) v lese, daleko
od civilizace. Napadlo mně ovládání pomocí mobilního telefonu, ale v
těch místech je signál na draka u všech operátorů a podle zákona
schválnosti tam kde zařízení bude, nebude nic (Vernířovice - Švagrov).

    Vzdálenost ovládání se počítá asi tak na 300m plus mínus. Má někdo
nápad jak na to? Koukala jsem na různé VF modulky, ale tam se většinou
píše o 100m ve volném prostoru.

    Cena není maximální priorita, ale také je důležitá. Není nutné mít
modul za 100,- ale také ne za 3500,-

    Předem moc děkuji za odpovědi a náměty. Já totiž nevím, jedině snad
kabel...

Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186