otazky okolo ARMu AT91SAM7Sxx

pandael@seznam.cz pandael@seznam.cz
Pátek Srpen 10 11:08:19 CEST 2007

Dobry den,
1 - ano, tyto procesory maji primo GPIO piny. Avsak, jen prvni (tusim) 4
umoznuji budit primo LED. Ostatni maji zatizitelnost asi jen 2mA.
2 - programuje se bud pres bootloader, nebo JTAG:
http://pandatron.info/myarm.gif
3 - Podle mne je co se tyce funkci, debagovani a tak nejlepsi CrossWork.
4 - rad bych o nich casem napsal maly clanek na svuj web Pandatron. Pokud by
jste nekdo mel zajem, napiste mi i soukrome co vse by jste se tam radi
docetli a tak. (omlouvam se za malou reklamu ;-))

Zdenek Novotny

----- Original Message -----
From: <joo@kie.sk>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, August 10, 2007 9:04 AM
Subject: otazky okolo ARMu AT91SAM7Sxx

   Zravim!

V mojom dalsom domacom projekte planujem pouzit AT91SAM7S32, cize moje
otazky sa tykaju tejto rady MCU.

- Je mozne piny toho ARMu pouzit priamo na riadenie nejakej logiky?
Niekde som cital, ze ARMy potrebuju pre vytvorenie GPIO pinov pripojit
nejaky periferny IO...

- je niekde schema na programator tychto obvodov? Na blokovej scheme
toho ARMu som nevidel ISP rozhranie na programovanie...

- Ake vyvojove prostredie pre jazyk C sa bezne pouziva / odporuca?

Vdaka za info!
   Jookie