frekvencni citac

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Srpen 11 14:11:14 CEST 2007

 11.8.2007, 14:07:03

Jen dodavam ze presnost u techto konstrukci neni dana ani tak poctem
mist na dysplaji, jako spise presnosti nastaveni a stabilitou
"normaloveho" oscilatoru.
Tam kde je pouzit "sutrak vod chobotu za vosum padesat", pripojeny na
MCU bych to odhadoval v nejlepsim na 10E-5.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz