SD karta

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Sobota Srpen 11 08:50:47 CEST 2007

www.vinculum.com

Michal Gregor

  ----- Original Message -----
  From: Martin Locker
  To: HW-news
  Sent: Friday, August 10, 2007 2:38 PM
  Subject: SD karta

  Zdravim,

  chtel bych k AVR pripojit SD kartu pro sber dat.
  Pripojeni pres SPI i s kodem pro komunikaci jsem
  nasel.

  Muj dotaz. Jak vypada organizace dat na SD karte.
  Moje predstava je, aby to bylo mozne primo precist v PC.
  Ale nechci implementovat do AVR cely FAT file system.

  Je FAT tabulka stale na stejnem miste, a kde?
  Pokud ano, tak bych zapisoval porad do stejnzch sektoru
  karty a ve FAT pouze upravil obsazenost, tj. ktere sektory
  k tomu souboru patri (pouze 1 soubor v root adresari).
  Je to zcestny napad, nebo je jeste neco jednodussiho?

  Diky na nazory
  Martin Locker
  VOS a SPS Rychnov nad Kneznou
  e-mail: locker@vosrk.cz