Asus WL-500g deluxe

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Sobota Srpen 11 06:14:44 CEST 2007

Jestli by nešlo anténu od Asuse píchnout do něčeho jiného.
S pozdravem,
                        Miloš Dašek
  ----- Original Message -----
  From: Miloš Šula
  To: hw-list@list.hw.cz
  Sent: Friday, August 10, 2007 8:14 PM
  Subject: Asus WL-500g deluxe

  Ahoj,
  nevite nekdo zda se da zobrazit na tomto AP sila signalu od aktivne
  pripojeneho klienta ?

  Mam totiz vypadky spojeni ale zatim netusim cim to je zpusobene. Na
  klientskem PC pripojenem k AP mi to stale ukazuje silu signalu
  vynikajici ( rychlost bezne 11Mb ), ale nejsem si jisty zda je sila
  signalu od klienta k AP tedy opacnym smerem take dostatecne silna.Taky
  mi vadi, ze nelze z AP "prohledat" okolni WiFi abych vedel zda na tomto
  kanalu nekdo pobliz AP nevysila a nepada to kvuli ruseni.

  Milos