OT: Place uboheho amatera, was: Poradte nejaky dostupny PIC -hodne i/o ale zadnej kanon

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Srpen 10 20:28:31 CEST 2007

Hezke patecni  vecerni cteni - donutilo me zamyslet se nad smyslem mojí
práce ( byt nemá s programováním nic spolecného)
Ona ta "uvaha" jde totiz "napasovat" na spoustu profesi.