Hw-list Digest, Vol 34, Issue 22

Jookie joo@kie.sk
Pátek Srpen 10 17:47:54 CEST 2007

> To jste mozna ne zcela pochopil. Jde o to, ze ty GPIO jsou k jadru
> pripojeny pres sbernici, tedy ze nevisi primo na jadre, ale tady je
> tohle vsechno uvnitr brouka, takze GPIO mate. Taky by to byl hodne divny
> MCU, kdyby nemel rovnou nejake GPIO ;).

Ja som prave pred nejakym casom mrkal na nejaky ARM (uz neviem od akeho
vyrobcu) a bol k tomu popis, ze ak napr. chcem SPI rozhranie, extra UART,
CAN bus, alebo paralelne 8-bitove porty P0 az P3, tak k tomu bolo potrebne
pripojit nejake tie periferne obvody... Mne sa to vtedy javilo tak, ze
8-bitovy vystup z toho neviem urobit bez toho IO a to by bolo dost
nanervy, ale pokial to ide pouzit normalne ako napr. pri AVR, tak je
vsetko vpohode....

> Programator nepotrebujete. Podivejte se do pdf a zjistite, ze tyhle SAM7
> lze programovat pres seriovy port aplikaci stazenou z ATMELich web
> stranek. Vyssi typy pak vyprogramujete i pres USB. Jinak pres J-TAG, coz
> je rychlejsi a pohodlnejsi nez pres seriak ci USB, ale zacit se da i jen
> s tim seriakem a pak Vas to stejne dotlaci si ubastlit nejaky J-TAG,
> nejjednoduseji treba na LPT, protoze clovek je tvor od prirody liny ;).

No, tak toto si budem musiet mrknut, ale znie to dobre!

Dakujem Vam za odpovede!
   Jookie