[OT]: kyslikovodikova svarecka - lahve na autogen

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Pátek Srpen 10 17:20:12 CEST 2007

Tak jsem o neco moudrejsi, akorat nevim, jak to udelat. Linde lahve ale
uz jenom ponajima, asi 2300/rok, maji ted akci kdyz se vrati jina lahev,
tak je to pronajem na 5 let za ty prachy - to by slo. Jinak by s tim
nemel byt problem, zivnostak neni treba, daji I na obcanku.
- Znamy chce za ten autogen 6kKc - je to moc? Jeste musim zjistit, co v
tom vsechno je, urcite lahve, budiky, horaky a snad I rezaky... Acetylem
(velky) pry 50%, kyslik 0%
- Acetylen tam nejaky je - muze nekdo poradit, jak poznam kolik - cili
treba tlak pro plnou, 3/4, 1/2, 1/4
- az dojde acetylen, da se jednoduse nahradit propanem? Jake ma pripadne
nevyhody? (o nizsi teplote vim, to by asi nebyl problem).
- nebo je asi moznost to koupit jednotlive nove, ale to vyjde IMHO draz.
- nebo nejaky dalsi napad jak k autogenu prijit? ;-) (na Aukru ted
zrovna nic zajimaveho nevidim)
- jak je to s prepravou flasek? Hlavne acetylen, muze se polozit?

Dik za rady, ohledne svarovani budu mit skolitele, stryc to delal cely
zivot (topenar).