OT: Place uboheho amatera, was: Poradte nejaky dostupny PIC - hodne i/o ale zadnej kanon

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Pátek Srpen 10 12:59:24 CEST 2007

> Ked tato debata pred mesiacom vznikla, len tak spakruky som zacal
> hovorit o dospelych jednocipoch cim som samozrejme myslel '51. Bolo mi
> nad slnko jasnejsie, ze z tych stoviek ci mozno tisicov klonov niektory
> musi mat dostatocny pocet IO.
>
> No ale ked vysvitlo ze ide o 60+ I/O, pohlad do keilovskej databazy bol
> uz menej optimisticky: ostali starucke siemensacke 517tky a ta
> kombinacia '51 a FPGA od Triscend/Zylogic. Nic z toho neznie ako
> jednoducho pouzitelne.

> Len som si tak poplakal, pri piatku...

No kdyz uz jste to nakousl a je patek tak si nemuzu neprisadit i kdyz je
to dal od puvodniho dotazu ;)
ZiLOG Z8F4823FT splnuje tech 60 IO, Ecom je ma standartne skladem asi
kolem 150kc, IDE vcetne C a asm jsou zdarma, HW pro debug a progamovani
je velmi jednoduchy za par korun. Celkem krasne a amatersky zvladnutelne
SMD pouzdro a ne zadne PLCC nebo BGA ani miniaturni roztec QFP pouzder

No a pokud by 8bitu nestacilo tak muze byt 16bitu Z16F2811FI, opet
skladem jen o cca 20kc drazsi a pouzdrem i piny zameny za ten 8bit, IDE
zdarma ale HW uz asi vyzaduje specialni kabel, ktery nevim kolik stoji
(mam jen soucasti kitu za cca 100$).

Pavel