Place uboheho amatera, was: Poradte nejaky dostupny PIC - hodnei/o ale zadnej kanon

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pátek Srpen 10 11:49:51 CEST 2007

A jeste k tomu dlouhy ERRATA soubor, pomaly emulator,  nedoreseny a padajici IDE....
Michal
  ----- Original Message -----
  From: Jan Waclawek
  To: HW-news
  Sent: Friday, August 10, 2007 10:48 AM
  Subject: OT: Place uboheho amatera, was: Poradte nejaky dostupny PIC - hodnei/o ale zadnej kanon

  Ked tato debata pred mesiacom vznikla, len tak spakruky som zacal
  hovorit o dospelych jednocipoch cim som samozrejme myslel '51. Bolo mi
  nad slnko jasnejsie, ze z tych stoviek ci mozno tisicov klonov niektory
  musi mat dostatocny pocet IO.

  No ale ked vysvitlo ze ide o 60+ I/O, pohlad do keilovskej databazy bol
  uz menej optimisticky: ostali starucke siemensacke 517tky a ta
  kombinacia '51 a FPGA od Triscend/Zylogic. Nic z toho neznie ako
  jednoducho pouzitelne.

  Lenze keilovska databaza obsahuje len take '51, co su "general purpose"
  (kupodivu obsahuje aj softcores do FPGA, niekedy s dost matucimi
  specifikaciami). Pritom znacna cast (ak nie vacsina) '51 je sucastou
  zlozitejsich obvodov pre nejake konkretne pouzitie. Len tak cvicne som
  si otvoril par datasheetov v mojej zbierke a - no jasne, winbond
  W83L951, lahkych 104 I/O, 4-clockova '51 na 24 MHz. A to som ani dlho
  nehladal; podobnych by som asi nasiel aj viac.

  Akurat...

  Akurat ze sa jedna o IO ktory je urceny do PC (resp. laptopov), takze je
  otazna (ani nie otazne, je jasna... :-( )dostupnost v nevagonovom
  mnozstve, a tiez programovanie FLASH...

  Takychto obvodov je bohuzial viac - clovek zisti, ze je to presne ono co
  potrebuje, aby nemusel bastlit z roznych inych obvodov - len bohuzial,
  je to casto prave ta vagonova zalezitost...

  Len som si tak poplakal, pri piatku...

  wek