otazky okolo ARMu AT91SAM7Sxx

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pátek Srpen 10 11:48:37 CEST 2007

joo@kie.sk napsal(a):

>   Zravim!
>
>V mojom dalsom domacom projekte planujem pouzit AT91SAM7S32, cize moje
>otazky sa tykaju tejto rady MCU.
>
>- Je mozne piny toho ARMu pouzit priamo na riadenie nejakej logiky?
>Niekde som cital, ze ARMy potrebuju pre vytvorenie GPIO pinov pripojit
>nejaky periferny IO...

To jste mozna ne zcela pochopil. Jde o to, ze ty GPIO jsou k jadru
pripojeny pres sbernici, tedy ze nevisi primo na jadre, ale tady je
tohle vsechno uvnitr brouka, takze GPIO mate. Taky by to byl hodne divny
MCU, kdyby nemel rovnou nejake GPIO ;).

>- je niekde schema na programator tychto obvodov? Na blokovej scheme
>toho ARMu som nevidel ISP rozhranie na programovanie...

Programator nepotrebujete. Podivejte se do pdf a zjistite, ze tyhle SAM7
lze programovat pres seriovy port aplikaci stazenou z ATMELich web
stranek. Vyssi typy pak vyprogramujete i pres USB. Jinak pres J-TAG, coz
je rychlejsi a pohodlnejsi nez pres seriak ci USB, ale zacit se da i jen
s tim seriakem a pak Vas to stejne dotlaci si ubastlit nejaky J-TAG,
nejjednoduseji treba na LPT, protoze clovek je tvor od prirody liny ;).

>- Ake vyvojove prostredie pre jazyk C sa bezne pouziva / odporuca?

Nejsnadneji k pochopeni je WinARM a je zcela zdarma ke stazeni na webu i
s priklady, snadno jej najdete Googlem.

No a jeste pridam obrazek, jak mam vyresen modul se vsim potrebnym,
abych nemusel zapojovat stale totez okolo, pokazde stejne ;). Tyhle
moduly take prodavam a take k nim pripravuji cely kit. On je tedy ten
kit hotovy a beha pekne v nekolika kusech, jen ta dokumentace, to je
vzdycky ma bolest se k tomu dostat pres jinou praci. K tem samotnym
modulum je jako dokumentace jen tento obrazek:
http://www.siliconbrain.biz/x/SB-SAM7S256.PNG
coz myslim bohate staci ;).

Kdybyste si chtel uz pres vikend hrat a jste z Prahy, muzete mit klidne
jeste dnes vsechno potrebne, staci mi napsat a muzeme se dohodnout.

--
Jiri Bezstarosti
siliconbrain