Poradte nejaky dostupny PIC - hodne i/o ale zadnej kanon

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Srpen 10 08:49:46 CEST 2007

Ano to jsou presne ty duvody proc expandery ne. Plus jeste prostredi,
ktere neni zrovna uplne idelani - 40 ventilu a nekolik stykacu, cerpadla
a dalsi veci v bedne cca 1000x500x1000. Proto zadne citlive sbernice a
slozite DPS.

I tak p.Hankovci dekuji za odkaz - to povidani se urcite bude hodit.

Radek Vicek