YouScope (skoro patek)

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Čtvrtek Srpen 9 22:40:49 CEST 2007

> Na stranke http://koodaa.mine.nu/tvt/ kde je mozne stiahnut potrebny
> signal, sa pise len "Set oscilloscope to X/Y-mode and connect the right
> channel to X input and left to Y." Nejako sa mi to nezda, ako to ze to
> nepotrebuje aj modulaciu jasu luca?

Rekl bych ze to proste vzdycky rychle "preskoci" a pak "pomalu" jezdi
paprskem tam, kde je potreba neco vykreslit.

> Ten signal by je 48000 Hz 16bit PCM.
> Vie niekto odhadnut, ake parametre musi mat osciloskop schopny toto
> takto zobrazit? Myslite ze aj moja obstarozna Tesla BM neviemkolko
> (dvojlucova, s tym vstavanym multimetrom) by to zobrazila?

Rekl bych ze to na tom starem osciloskopu pujde zobrazit urcite. Dokonce
spis lepe nez na digitalu, kde bude dost zalezet na tom, jakym
algoritmem navzorkovany signal vykresluje.

Lukas Grepl