co je to za zdroj?

peter tesar peter.tesar@centrum.sk
Čtvrtek Srpen 9 22:08:23 CEST 2007

Feromagneticky stabilizator?
Mam jeden na 230 V/230 V a ked som ho premeriaval, bol som az
prekvapeny, ako to drzi napatie pri zmene vstupneho napatia a/alebo
zataze na vystupe. Neveril by som, ze taku stabilizaciu je mozne
dosiahnut jednoduchym zapojenim s dvoma trafami a nejakym tym
kondenzatorom, bez akychkolvek polovodicov, referencii, OZ, atd. atp.
Pravda, obrovska nevyhoda toho zazraku je ze aj naprazdno to zerie a
hreje sa ako prasa.
Peter Tesar.