OT Re: Nekupujte nic u/od Emgetonu/Bell Technology

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Srpen 9 20:14:03 CEST 2007

Puvodni zprava ze dne 9.8.2007 od Pavel Kadečka:

> Ehm, moje drobná zkušenost - t.č. jsem pátral po firmware do DVD
> přehrávače LG (tj. značka, sice ne taková jako třeba SONY, ale
> přecejen taky značka). Výrobce ho ke stažení nedává, když jsem psal
> do jejich servisu, tak prej jedině že bych jim přehrávač poslal a
> voni by ho tam za prachy nahráli. Noname firmy jako Cyberhome ten
> firmware nabízej ke stažení úplně běžně.

> A teď která firma je kvalitní?

Ja o voze a Ty o koze, ne? Ja se nebavim o vyrobci ani o vyrobku, ale
o prodejci. Kvalitni firma = kvalitni prodejce, to je takovy prodejce,
ktery s Tebou problem vyresi a neposle Te do haje, jakmile chces neco
reklamovat.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem