Vzorky (bylo: Poradte nejaky dostupny PIC - hodne i/o ale zadnej kanon)

Jan Kral kral@fortech.cz
Čtvrtek Srpen 9 18:01:18 CEST 2007

Se vzorkama jsem mel taky zajimavou zkusenost. Potreboval jsem specificky IO v cene asi 10$ pri 600 ks. Kdyz jsem nasel ceske prodavajici firmy, tak mi jedna rekla ze jich ma 10ks skladem a ze neni problem s cenou asi o 60% vyssi, coz bylo skvele, takze jsem je objednal. Protoze jsem potreboval o par kusu vic, tak jsem volal jeste jinou firmu, kde mi vsak rekli, ze skladem nemaji nic a na objednavku pouze cele objednaci mnozstvi. Kdyz jsem rekl, ze potrebuju jen par kusu, tak hned ochotne nabidli moznost zaslani vzorku bezplatne.
Doma jsem mel tyhle vzorky podstatne drive nez ty objednane. Z firmy, kde jsem objednal po delsi dobe prisly IO zabalene uplne stejne jako vzorky co byly zdrama vcetne oznaceni "Samples" a faktura nikde, tak jsem si rekl, ze zrejme nenasly to co mely mit skladem a aby se nejak zachovaly, tak poptaly take vzorky.
Nejlepsi prekvapeni bylo, kdyz nakonec prisel dopis s upominkou zaplaceni FA odnekud z Nemecka, FA vystavily jen se nejak nedostala k proplaceni. Vubec nemely problem s tim, ze prodavaly zbozi dodane vyrobcem jako Samples :-)). Ja s tim problem teda taky nemel, protoze jsem s platbou pocital, jen pro zajimavost.

JK

PS. MES to nebyl, tam mam zatim zkusenosti pozitivni, byt ne se vzorkama.