Poradte nejaky dostupny PIC - hodne i/o ale zadnej kanon

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Srpen 9 14:44:33 CEST 2007

http://www.siliconbrain.biz/produkty/redukce.htm
i kdyz momentalne ty redukce mam s PIC18LF6527 nebo 6622.

Neco vede GME ( http://www.gme.cz ), treba PIC18F6520 nebo PIC18F8520
atp., neco vede ASIX ( http://www.asix.cz/ ). Predpokladam, ze chcete
par ks a pokud mozno okamzite pres pult.

BTW, pokud jde o jasne definovane vstupy a vystupy a neceka se na ne
reakce vylozene v mikrosekundach, zkuste zvazit pouziti shift registru,
napriklad 74HC165 a 74HC595, ale jsou i jine moznosti, ruznych shift
registru je typu dost. Pak muzete mit vstupu a vystupu mraky a samotny
MCU muze mit jen par malo pinu ;).

PIC18F830 neznam, bud je to neco desne noveho a nebo nesmysl ...

--
Jiri Bezstarosti