Poradte nejaky dostupny PIC - hodne i/o ale zadnej kanon

Jozo svk421@zoznam.sk
Čtvrtek Srpen 9 14:07:04 CEST 2007

RV wrote:

>Omlouvam se ale v zapalu boje jsem nenapsal kolik i/o - minimum 60
>nejlepe 66 a vic neb budou moduly po 8 prvcich a dve linky potrebuji na
>UART.
>Pouzdro asi urcite TQFP80 nevim co jineho by jeste prichazelo do uvahy.

Ak sa jedna len o vystupne linky, este je tu moznost pouzit maly PIC a
zretazit k nemu lubovolne mnozstvo napr. 74HC595D. Je to shift register
s riadenim OE aj LATH. Robil som nieco take systemom, ze DPS obsahovala
procesor (mne stacil 12F675) a 8 vykonovych spinacov + konektory
vyvadzajuce "zbernicu" z dosky.  Procesor sa osadil len na prvu dosku a
ostatne sa pripajali do serie za sebou, kolko bolo treba (mne 4).
Jednoduche, funkcne a netreba procesor v puzdre s 0.5mm roztecov.

j.