Poradte nejaky dostupny PIC - hodne i/o ale zadnej kanon

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Srpen 9 13:01:43 CEST 2007

Pred casem jsem zde resil zapinani velkeho poctu linek a nakonec to
dopadlo na MCU s velkym poctem i/o.

Nicmene mam trochu problemy se rozhodnout co tam dat. U Microchipu jsme
si vybral PIC18F830, ktery se zda idealni (jen vaham zda si neudelat
fora a nevzit neco s eeprom treba kvuli zaloze stavu). Nicmene nevim kde
neco takoveho sehnat - radeji bych neco co lze sehnat tady u nas bez
cekani. Bezne dostupne jsou tyhle vicenohove MCU zbytecne kanony s
velkym mnozstvim pameti a periferii, ktere mi budou uplne nanic. Na
jeden UART a spinani linek mi staci malo.

Nemate nekdo tip na neco prijatelneho a dostupneho pripadne kdo vsechno
prodava PICy zde v CR.

--
Radek Vicek