Nekupujte nic u/od Emgetonu/Bell Technology

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Srpen 9 09:59:03 CEST 2007

Presne tak; v poslednom case som sa stretol viackrat s telekomunikacnymi
zariadeniami, ktore popri uplne typicky dalekovychodnom dizajne a
prevedeni boli zabalene v krabicke nesucej typicke znaky povodu na
dalekom vychode (sposob balenia, font potlace), a s hrdym napisom Made
in Slovakia.

wek