Nekupujte nic u/od Emgetonu/Bell Technology

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Srpen 9 10:03:14 CEST 2007

Ehm, výrobek firmy Allen Bradley má na sobě nálepku "made in USA",
přitom jenom nakouknutím přes větrací otvory v krytu byl vidět plošňák
s nápisem "made in CHINA" (no abych nekecal, možná to byl Taiwan).

P.K.