Nekupujte nic u/od Emgetonu/Bell Technology

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Srpen 9 09:25:31 CEST 2007

> To nie je pravda - koncom 60tych rokov si moji rodicia kupili televizor,
> ktory sa oficialne volal Orava [nejake cislo] - tak to bolo na zadnom
> stitku aj na navode - aj ked je pravda, ze neskor sa predaval pod nazvom
> Dajana.
>
> I ked to nic nemeni na relevantnosti tej dnesnej "znacky"...
>
> wek

Zdravim,
  naprosto souhlasim. Nas prvni rodinny televizor se jmenoval "Orava 232",
byl koupeny nekdy na zacatku 70. let, mel uz i UHF pasmo, kanalove volice
byly uz tranzistorove, zbytek TV jeste elektronkovy. Vydrzel velmi dlouho,
nejakych 15 let, za obcasne vymeny PY88, ev. PL500. Teprve vycerpani
obrazovky nas donutilo poridit novy.
  Tak pred 7 lety jsme, po zkusenostech s touto znackou, koupili televizor
znacky OTF <nevimkolik>, u nehoz kratce po skonceni zaruky odesel koncovy
stupen obrazu (zesilovac RGB), pak asi za rok nato tranzistor v radkovem
rozkladu a poslednim "hitem" letos na jare bylo, ze explodoval kondenzator
ve standby zdroji a vyrazil pojistky v celem dome :-). To jsem jeste
neopravil (bude toho tam vyhoreleho vic), ale s povzdechem vzpominam na tu
O232...
     S pozdravem Pavel Troller