Control W E B

Brandejs Petr brandejs@orlik.cz
Čtvrtek Srpen 9 08:58:26 CEST 2007

Díky za postrčení. Ještě jsem objevil P R O M O T I C  a několik dalších;
teď zkouším, v čem mi to dá nejmíň práce:-)

P.B.

-----Original Message-----
From: deejay@email.cz [mailto:deejay@email.cz]
Sent: Wednesday, August 08, 2007 9:06 PM
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>; brandejs@orlik.cz
Subject: Re: Control W E B

Snad jen pár postrehu CW jsem mel v ruce,ale jsem spís klikac tak zvítezil
InTouch i  kdyz stojí desetinásobek

- CW je zajimavy nastroj a jde v nem naprogramovat skoro cokoli
- ovsem visí to na komunikaci mezi PC a periferiemi bud je driver dostupný
nebo ne a pak si ho musíte vyrobit
(tak nebo tak komunikaci je treba prichystat zvlást)
- výsledný produkt je textový zdroják tvorený bud rucne nebo pomocí wizardu
- je k tomu solidní manuál (nebo kdysi býval)

no a na záver slova autoru CW: " Pokud neco nefunguje jak má není to chyba
CW,ale chyba vaseho programu " (nebo tak nejak podobne :-)

DJ