OT Re: Nekupujte nic u/od Emgetonu/Bell Technology

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Srpen 9 07:50:52 CEST 2007

> Nejde ani tak o vyrobky jako spis o prodavajici firmu. Kvalitni firma
> poskytne kvalitni zaruku. Kvalitni firma pak pochopitelne neni tou
> nejlevnejsi na trhu. Zakaznik to oceni zejmena tehdy, nastane-li
> nejaky problem, protoze se problem vyresi ke spokojenosti zakaznika.

Ehm, moje drobná zkušenost - t.č. jsem pátral po firmware do DVD
přehrávače LG (tj. značka, sice ne taková jako třeba SONY, ale
přecejen taky značka). Výrobce ho ke stažení nedává, když jsem psal do
jejich servisu, tak prej jedině že bych jim přehrávač poslal a voni by
ho tam za prachy nahráli. Noname firmy jako Cyberhome ten firmware
nabízej ke stažení úplně běžně.

A teď která firma je kvalitní?

P.K.