Fotocesta - osvit a pod.

Josef Šíp sip@atlas.cz
Středa Srpen 8 23:11:33 CEST 2007

Ahoj

Osobne tisknu predlohu na laseru na pauzak a ten pak necham "nafetovat"
v parach toluenu a 100% to staci. Folie není potreba, spis je potreba
aby se pauzak fakt dotykal medi, jo tisk provádím zrcadlove takze se toner
dotyka medi a obrazec je ostrejsi.

Osvitku sem si delal ze stareho skeneru, pouzil jsem zářivky Narva LT
8W/009UV
http://narva.netdirect.cz/detailPage.asp?DPG=41831
Koupil jsem 5 ks a umistil do skeneru. Místo tlumivek a starteru jsem koupil
v nejakem bau.. 5 uspornych zarivek o stejnem vykonu snad za 40kc/ks z nich
vykuchal elektroniku a zapojil na ty narvy. Sviti perfektne osvit trva 6
min.
Ještě sem dobastlil časovač s procesorem a display :-)
Sklo sem menit nemusel UV originál sklem bez problemu proslo.

Desky kupuju hotove, nikdy se mi nepodarilo nastrikat desku positivem aby na
ni
nebyl prach.