Nekupujte nic u/od Emgetonu/Bell Technology

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Středa Srpen 8 23:05:48 CEST 2007

Moje slova
Koupil jsem si pred 4mi lety Hitaqchi lcd projektor za tezke penize, po
cca 100 hodinach provozu , kdyz byl stale prisroubovany  na strope kiksl
zdroj, oprava za 10 tisic,
proto jsem si rekl ze dalsi veci budou levne sroty za 3tinovou cenu
protoze kisknout muze cokoliv .........a na to moje hrani ;-) zkratka
byl to ulet  a chtel jsem neco kvalitniho a takhle me to vyfackovalo.

LK